A GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01123 pályázat keretén belül az alábbiak valósultak meg:
Az utóbbi évek növekvő digitális fejlődése megkövetelte a BUS-OXY Kft számára egy olyan informatikai támogató rendszert, amely vállalatunk legfontosabb tevékenységét öleli fel, valamint adatainkat egy egységes adatbázisban kezeli, tevékenységünket nyomon követi és irányítja. Cégünk erőssége a jól képzett munkaerőállomány, ezért is rendkívül fontos volt, hogy a személyi erőforrás megfelelőképpen legyen a szervezeten belül elosztva. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy kollégáink maximálisan elsajátítsák a rendszer megfelelő használatát, ezzel is növelve saját munkavégzésük hatékonyságát. A vállalatirányítási rendszer kiválasztása során törekedtünk a piaci lehetőségek átfogó megismerésére, tanulmányozására. Végül a Rufftech ERP gazdasági társaságok számára kifejlesztett vállalatirányítási rendszer bizonyult a legmegfelelőbbnek, amely a folyamatok menedzsmentjére épül. Beruházás bemutatása: a vállalti CRM rendszer biztosítja a partnerkezelés folyamatainak teljes lefedését (ügyfélbázis karbantartása, összekapcsolása, karbantartása, előzmények). Kontrolling és döntéstámogató funkcióval a vállalkozás jövedelemtermelő képességének elemzése széles körben paraméterezhető, kereskedő, pénzügyi és készlettel kapcsolatos kimutatásokkal. Beszerzési és logisztikai modul lefedi a teljes logisztikai folyamatot. A termékek és cikkek csoportosítása, kategorizálása. Egyedi azonosítók és gyári számok hozzárendelését teszi lehetővé. A vállalati portál a könnyedebb kapcsolat felvételt segíti és ez által is növekedik megrendeléseink száma. Mobil technikával a belső rendszer elérhetővé váljon mobiltelefonon és táblagépen egyaránt. A munkafolyamat-irányítási modul hozzájárul a vállalat folyamatainak modellezéséhez, menedzseléséhez, valamint a feladatai kezeléséhez. A táv és csoportmunka támogatása hozzásegít a belső dokumentumok eléréséhez, belső kommunikációhoz. Az RFID technológiát alkalmazó rendszer segítségével a BUS-OXY Kft. központi helyen tudja tárolni információit. A projekt során helyben telepített és felhőalapú rendszerek bevezetése valósult meg, mely illeszkedik a vállalat tevékenységéhez, és segíti azt, mint támogató rendszer. Ez mindenképpen előrelépés a korábbi évek gyakorlatához viszonyítva, hiszen így a BUS-OXY Kft. megújult vállalatirányítási rendszere hatékonyabbá teszi a vállalkozás ügymenetét. A fejlesztés eredményeképp a folyamatok sokkal gördülékenyebbé, egyszerűbbé válnak, felszabadítva erőforrásokat, amelyek átcsoportosíthatók olyan területekre, ahol szükség van rájuk, így hatékonyságnövekedés érhető el. Összességében elmondható, hogy a megnövekedett vevői igények kielégítésére sokkal több időt és energiát tudunk fordítani, így biztosak vagyunk abban, hogy ez a humánerőforrás többletráfordítás meg fog mutatkozni a hozzáadott érték növekedésünkben. A helyben telepített és felhőalapú technológiák beszerzésén, valamint azok megvalósításához kapcsolódó szolgáltatási, tanácsadási és betanítási tevékenységeken kívül 7 db számítógép és 1 db szerver beszerzése, valamint nyilvánosság biztosítása valósult meg.
2021. szeptember 28.
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01123
Köszönjük a Magyar Állam és az Európai Unió támogatását!